REUNIONS D’INICI DE CURS AMB LES FAMILIES

Us comuniquem del calendari de reunions amb les mestres tutores dels vostres
fills/es per informar sobre els aspectes més importants vinculats a: la programació i el funcionament de l’aula, l’organització i les normes del centre, el material escolar i el Pla d’Acció Tutorial.
Us recordem la importància de vindre conjuntament, el pare i la mare o tutors/es
legals de l’alumnat.
A més, per optimitzar al màxim la reunió, cal vindre sense els xiquets/es.
L’alumnat estarà baix la vostra responsabilitat i no podrà romandre sense vigilància a l’escola.
Hem organitzat l’horari intentant què no coincidisca a la mateixa hora les reunions
dels grups que tenen germans/es al centre. Així, el calendari de reunions és el següent:

Si algú no pot assistir a la reunió, és molt important que es pose en contacte amb la tutora del grup del seu fill/a (telèfon, email del centre) per concretar un dia de tutoria i garantir el traspàs de la informació.

Alzira, 16 de setembre de 2022