ESCOLA MATINERA I VESPERTINA

• L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del CEIP Alborxí, AMPA Alborxí, organitza des de fa més d’una dècada les activitats extraescolars ESCOLA MATINERA i ESCOLA VESPERTINA, amb la principal finalitat de possibilitar la conciliació de la vida laboral i familiar i donar un servei que considerem bàsic i necessari per a les famílies i que facilita l’escolarització dels xiquets i xiquetes des d’etapes primerenques.
  • L’AFA Alborxí organitza aquesta activitat a través de la Fundació FEVAEX de FAMPA-València, cosa que ens permet ajustar el cost per oferir aquest servei a preus baixos i propiciar l’accés al mateix del major nombre de famílies. Aquesta entitat s’encarrega de la gestió laboral: contractació de les monitores i tota la tasca administrativa, i ens proporciona a l’AFA les cobertures legals que ens permeten oferir aquest servei, entre aquestes l’assegurança de responsabilitat civil obligatòria per a desenrotllar aquesta activitat.
  • En l’actualitat oferim les dues activitats amb els següents horaris:
    • ESCOLA MATINERA: de 7:45h a 9h, de dilluns a divendres, de setembre a juny.
    • ESCOLA VESPERTINA: de 14,30h a 16,30h, de dilluns a divendres, a setembre i a juny.