L’ Escola Infantil Mestra Cati Alonso és un centre públic de nova creació molt desitjat a Xirivella. L’ Ajuntament va començar la seua construcció al 2012 i després d’un llarg procés, va ser acabat al 2019. La nostra escola comença a funcionar com a centre públic a càrrec de la Conselleria d’Educació al mes de setembre del curs 2021-2022, amb un periode de matricul.lació extraordinari, que va concloure amb l’incorporació de l’ Equip Educatiu i els infants al mes de novembre.

Les seues noves instal·lacions estan disposades en un edifici dissenyat amb línies curves i obertes. A l’entrada trobarem el hall, la biblioteca, zones diàfanes com el despatx de direcció i el xicotet espai de l’Equip Educatiu. Consta de 6 aules: 2 de zero a un any (XICOTETS), 2 d’un a dos anys (MITJANS) i 2 de dos a 3 anys (GRANS). Hi ha un aula d’usos múltiples que s’utilitza de menjador, per una banda i per altra de psicomotricitat. També disposa d’ una zona de preparació d’aliments, ja que n’hi ha servei de catering, amb una varietat adaptada a les necessitats de les diverses edats. Els espais exteriors són: el pati “gran” amb arener i un xicotet hort i el pati “xicotet” o “Peixera”.

ELS NOSTRES INICIS CURS 21-22