CEPAFE/PEAFS

Som un centre educatiu promotor de l’activitat física i l’esport (CEPAFE)

La Generalitat Valenciana reconeix la nostra escola com a centre promotor de l’activitat física i l’esport, i a més a més realitzem anualment projectes d’esport, activitat física i salut (PEAFS) els quals estan integrats dins el projecte educatiu del centre on participen diverses federacions esportives.

Fruit d’aquesta conscienciació realitzem tots els anys activitats que van encaminades a millorar la salut del nostre alumnat.

– Organitzem una cursa solidària

– Fem eixides en bicicleta

– Organitzem una eixida a la neu

– L’alumnat fa natació a la piscina coberta

– Es treballen els patins, la bicicleta, els jocs d’innovació pedagògica, la orientació i recuperem els jocs populars com és la pilota valenciana.

– Fem activitats intercentres per fomentar vincles afectius i hàbits saludables.

A més, som una escola que fomenta hàbits d’esmorzar saludable: com fruita, un entrepà o qualsevol aliment que no siga brioixeria industrial ni sucs envasats. Per això l’esmorzar el portem en una carmanyola o dins d’un saquet de tela, i no gastem paper alumini, ni envasos de plàstic d’un sol ús.

Una vegada a la setmana, tot l’alumnat del centre esmorza fruita.