MATRÍCULA 24-25

Matrícula telemàtica del 15 al 19 de juliol: ADMINOVA

• Normativa
  • RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat.
  • DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell per la qual es regula el procés d’admissió en els centres docents.
  • CORRECCIÓ d’errades del Decret 48/2024, de 23
    d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, a la Comunitat Valenciana. Criteris per a la valoració de les sol·licituds.
    [2024/3627]
  • ORDE 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula el procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents.
  • Calendaris d’admissió
  • Novetats

Matrícula PRESENCIAL del 15 al 23 de juliol. Cita prèvia: 961205580

Per a fer la matrícula ja siga presencial o telemàtica has de demanar cita prèvia i portar original i còpia de la documentació següent:

• Llibre de família: fulla doble on estan els pares i fulles del xiquet i germans.
  • Fotocòpia del DNI del pare, la mare i l’alumne/a (si en té).
  • 2 fotos tamany carnet, amb el nom i cognoms de l’alumne/a per darrere.
  • Fotocòpia de la targeta SIP.
  • Documentació circumstàncies al·legades (domicili, família monoparental, família nombrosa, discapacitat..)
  • Certificat de baixa del col·legi de procedència (excepte per a 2 i 3 anys).

A més has d’omplir els documents interns:

1. Fitxa dades personals
  2. Autorització de trasllat en cas d’accident
  3. Autorització publicació imatges
  4. Sol·licitud ensenyament religió.
  5. Sol·licitud plaça menjador
  6. Sol·licitud BECA MENJADOR