Concurs Tribunal de les Aigües

El 17 de maig es va celebrar la gala de lliurament de premis del concurs Aprén sobre el Tribunal de les Aigües. En esta ocasió, estaven convocats representants de l’alumnat de nou centres de València i altres localitats de l’Horta que van preparar durant setmanes unes representacions teatrals inspirades en l’activitat i la història del Tribunal de les Aigües, en les quals van realitzar el guió, els decorats i l’attrezzo, per a després ser filmades a mode de curtmetratges.

Va ser un acte de reconeixement per a l’alumnat i professorat que va participar amb gran entusiasme en este concurs. A través d’esta experiència, els escolars han adquirit coneixements de manera multidisciplinària sobre una institució històrica fonamental per a entendre la cultura valenciana i el paisatge que els envolta.