Dia de l’esport

El Dia de l’Esport és una iniciativa dirigida als centres educatius de primària i secundària que busca promoure l’activitat física entre el seu alumnat. Per això, convida a la celebració d’una jornada esportiva organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

Enguany, el Dia de l’Esport més multitudinari de les nou edicions ha aconseguit 1.050 centres educatius de tota la Comunitat Valenciana, amb al voltant de 350.000 xiquets i xiquetes que el 26 i 27 de març de 2024 van practicar esport amb els Jocs Olímpics i Paralímpics de París en l’horitzó.

Com tots els anys, el Vil·la Romana ha participat del dia de l’esport amb activitats lúdiques per a tot l’alumnat.