Dia de la bici

La celebració del Dia Mundial de la Bicicleta el 3 de juny, destaca els beneficis d’aquest mitjà de transport: simplicitat, accessibilitat, neteja i sostenibilitat ambiental. El seu ús contribueix a un aire més net, redueix la contaminació i facilita l’accés a serveis bàsics com educació, salut i esport, així com un mitjà per a fomentar la creativitat i la participació social.

Es tracta d’un mitja de transport sostenible, ecològic, net i assequible, que contribueix a la salut i no afecta al medi ambient.

El Vil·la Romana es suma a la celebració d’aquest dia ja que considerem que promoure l’ús de la bicicleta com un mitja de transport sostenible és crucial per aconseguir els ODS 2030.

L’alumnat d’infantil i 1r, 2n i 3r de primària van fer una passejada pel pati de l’escola; l’alumnat de 4t, 5é i 6é de primària, acompanyats per la policia, van anar a Santa Ana, al Tancat de la Pipa i a Paiporta.

S’ho van passar genial!