- Els grups de WhatsApp de pares: glups! (Article de Carles Capdevila, Diari Ara)
- La transmissió dels valors de l’equitat de gènere mitjançant el temps de joc
- Educar és comunicar amb humor (Carles Capdevila)
- Una altra manera d’ensenyar matemàtiques (Innovamat)
- Addicció a les pantalles, videojocs i xarxes socials: com detectar-la i abordar-la (Font:Fundació ISocial)
- 10 consells per als pares sobre els grups de WhatsApp de l’escola (Font: Vilaweb)
- Recomanacions escolars en l’ús de les tecnologies (Font: escola Sadako)
- Recomanacions familiars en l’ús de les tecnologies (Font: escola Sadako)
- Cómo construir una escuela de calidad para el siglo XXI. (Font: Andreas Schleicher)
- Perfeccionar la queixa (Font: Xavier Marcet. Transversal. La Vanguardia)
- Dedicar més de 4 hores setmanals a fer deures és inútil (Font: La Vanguardia)
- The decline of play (Font: Peter Gray | TEDxNavesink)
- Cerebros en la misma onda (Font: Escuelas con cerebro)
- Només aprés qui s’autoevalua (Font:Entrevista a Neus SanMartí. Blog Eduquem caminant)
- Más juego, menos actividades extraescolares (Font: Mayte Rius. La Vanguardia)
- Un día sin balón (Font:Alicia Rodríguez de Paz. La Vanguardia)
- “La creatividad se aprende igual que se aprende a leer” (Font: Lluís Amiguet. La Vanguardia)
- El paper de la teconolgía en l’aula de Matemàtiques. Innovamat (Frank Sabaté, Julio García, Laura Morera)