ESCUELA EMPRENDEDORES SOSTENIBLES

ESCOLA D’EMPRENEDORS SOSTENIBLES

Des de l’assignatura d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial estem duent a terme un projecte anomenat «Escola d’Emprenedors Sostenibles», organitzat per l’empresa Natura i Cultura, i finançat per l’Ajuntament de Benetússer.

Un grup de 3er i un grup de 4rt d’ESO participen en aquest projecte que pretén desenvolupar en els alumnes les capacitats emprenedores: creant una empresa cooperativa en l’aula treballarem la responsabilitat, la presa de decisions, el treball en equip, la creativitat, etc. A més, el projecte està enfocat des d’una perspectiva sostenible i pretén conscienciar en el respecte pel medi ambient.

Els nostres alumnes, amb l’ajuda de la responsable del projecte de Natura y Cultura, Lola Pérez, i de la professora Eva Pons, van a gaudir de l’experiència de ser empresaris, crear un producte i vendre-ho en la Fira d’Emprenedors Sostenibles que es celebrarà al mes d’abril.

Punxa ací per a ampliar la informació.