El CEIP Mas de Tous és un col·legi d’infantil i Primària amb dos grups per nivell (dues línies). Comptem amb servei de menjador escolar per a 400 comensals aproximadament i Servei de transport escolar.

La missió del nostre centre és construir una comunitat educativa plural, democràtica, solidària, sostenible, inclusiva, participativa i oberta, establint una línia metodològica consensuada que li conferisca una estil propi.

D’aquesta manera, volem aconseguir una escola oberta en tots els sentits (ideològic, de gestió i pedagògic) de manera que es cree una interrelació positiva entre l’entorn sòcio-cultural i la comunitat escolar. Així, es possibilita una educació més pràctica, motivadora, adaptada als canvis, entre aquests, al desenvolupament de la digitalització. En definitiva,  enriquidora en benefici de tots.