L’alumnat de 3r va participar en uns tallers de reciclatge y canvi climàtic

El passat dia 22 de novembre, l’alumnat de 3r de primària va participar en uns tallers de reciclatge y canvi climàtic, dins de les activitats que va organitzar l’Ajuntament de La Pobla i el “Projecte Libera” per la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

L’alumnat va escoltar les explicacions dels diferents monitors i després va participar activament en els diferents tallers.

Finalment esmorzarem al Parc Municipal i els alumnes gaudiren de la zona recreativa.

Cada alumne va rebre un quadern de regal i cada classe de 3r una caixa de recollida de paper… (blava) y altra de envasos… (groga).

Va ser una activitat molt interessant, que va complementar perfectament el treball que ja fem en les classes sobre classificació de residus i el canvi climàtic.