9 d’octubre al Mas de Tous

Toca celebrar la festivitat del 9 d’octubre i en les classes de música l’alumnat ha estat preparant d’allò més bé les diferents activitats realitzades, com ha sigut la dansa de les cucanyes i la cançó de Jaume I amb botelles de colors per poder formar entre tots la senyera de la Comunitat Valenciana. A més a més, tota Primària ha treballat sobre el nostre folklore, com són els instruments i les danses. Els més majors han gravat amb la flauta cançons típiques de la Comunitat. Tot aquest treball s’ha vist reflectit en l’exposició que l’alumnat ha visitat durant el dia de hui a la biblioteca.

Algunes classes, com les de segon de Primària, també han preparat el tradicional massapà per a regalar-lo a les seues famílies amb la mocadorà.