TRÀMIT_CERTIFICACIÓ
A la Secretaria del centre podeu sol·licitar diferents tipus de documents justificatius de la vostra condició d’alumne, notes i altres referents a la vostra activitat acadèmica.
(DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL I PER TAL DE REDUIR ELS DESPLAÇAMENTS, EL TRÀMIT ES REALITZARÀ TELEFÒNICAMENT I UTILITZANT MITJANS TELEMÀTICS EXCEPTE LA RECOLLIDA FÍSICA DELS DOCUMENTS EMESOS PER LA SECRETARIA QUE ES FARÀ AMB CITA PRÈVIA)
Tipus de documents que pots sol·licitar:
Certificacions de matrícula |
|
Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats – *(Taxa 2,14 €) |
|
Certificat (o duplicat) Superació Nivell A2 (Marc Comú Europeu) – *(Taxa 14 €) |
*Taxes educatives no universitaries 2022 (Bonificació per a matrícula de Familia Nombrosa (General o Especial) i/o per discapacitat acreditada igual o superior al 33%)
Previament a l’emissió d’aquestes Certificacions cal obtindre (si escau) un rebut per a l’abonament de les taxes corresponents (MODEL 046). Ho pots omplir i descarregar per a imprimir a la següent pàgina.
Després, cal notificar-ho i demanar Cita Prèvia abans de passar per Secretaria.
Descarrega
Triar l’Òrgan gestor (INSTITUTS DE VALÈNCIA) i el model taxa de certificat que voleu sol·licitar, emplenar el PDF y polsar ACEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres i podreu pagar amb tarjeta al mateix web o bé imprimir-ho i passar per una entitat bancària.
Una vegada tens el document de pagament, si no ho pagueu via telemàtica, cal passar per una de les entitats bancàries col·laboradores per a realitzar l’ingrés i lliurar una còpia diligenciada al centre.(amb Cita prévia)