Descripció de l’ensenyament:
El Graduat en Educació Secundària (GES) per a persones adultes s’articula en dos nivells ESPA I i ESPA II. L’ESPA I es composa de dos mòduls (ESPA I – Mòdul I, ESPA I-Mòdul II). El nivell ESPA II es composa de dos mòduls (ESPA II- Mòdul III i ESPA II mòdul IV). Aquests estudis permeten obtindre el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria. Al CFPA de Godella només oferim el nivell ESPA II.
Convalidaciones:
Al següent arxiu podreu trobar les equivalències i convalidacions publicades al nou decret del currículum de persones adultes.
EDAT
Persones que tinguen complits 18 anys fins al 31 de desembre de 2025.
Circumstàncies específiques de matriculació:
Els majors de setze (16) anys que ho sol·liciten i que tinguen un contracte laboral que no els permeta acudir als centres educatius en règim ordinari o seguisquen esportistes d’alt rendiment. Així mateix, es podrà autoritzar excepcionalment l’accés a aquests ensenyaments als i les majors de setze anys, en els quals concórreguen circumstàncies que els impedisquen acudir a centres educatius ordinaris i que estiguen degudament acreditades i regulades, ja els qui no hagen sigut escolaritzats en el sistema educatiu espanyol.
Joves entre 16 i 18 anys complits fins al dia 31 de desembre de 2025:
– Posseir contracte laboral, que no els permeta acudir als centres educatius en règim ordinari diürn, o per contracte de formació, fet a acreditar en tots dos casos en el moment de formalitzar la matrícula.
– Ser esportista d’alt rendiment, la qual cosa ha d’acreditar-se documentalment mitjançant el certificat de la Direcció General de l’Esport, en el cas de persones residents en la Comunitat Valenciana, o certificat del Consell Superior d’Esports, en el cas de les persones provinents d’altres comunitats autònomes de l’Estat espanyol.
– Ser esportista d’elit de la Comunitat Valenciana, circumstància que ha d’acreditar-se documentalment mitjançant la resolució corresponent publicada anualment en el DOGV.
– No haver sigut escolaritzat en el sistema educatiu espanyol.
– Tindre circumstàncies que els impedisca acudir a centres educatius ordinaris i que estiguen degudament acreditades i regulades, com entre altres situacions d’assetjament escolar o altres circumstàncies de risc en l’assistència al centre ordinari habitual, amb informe sociopsicopedagògic o amb el coneixement i acceptació de la Inspecció d’Educació
Horaris provisionals 2025-2026

