BERT NATURA/VERD NATURA
Transformació del pati de l’escola en un espai on existisca un equilibri entre zones d’intimitat, de moviment i psicomotiricitat, i on la natura siga un element fonamental i vertebrador de tot el projecte on l’objectiu principal serà millorar el benestar i la salut del nostre alumnat.
El disseny dels espais és neutre. Està configurat d’acord amb creences, valors, rols que articulen la societat en la qual vivim. Les persones adoptem una manera de posicionar-nos i relacionar-nos en ells que influeix en la nostra socialització com a col.lectiu. D’ací la importància d’anallitzar prèviament les múltiples vivències que es donen als patis escolars per a poder intervindre’ls amb criteris que contribuisquen a la construcció conjunta d’una societat futura més igualitària i a la generació d’espais més sostenibles. A més, l’emergència climàtica actual també es fa patent als patis escolars cada vegada més, els espais d’esbarjo es veuen sotmesos a temperatures extremes convertint-los en espais inhabitables per a les xiquetes i xiquets. Transformar i naturalitzar el pati de la nostra escola és el camí per a convertir-los en refugis climàtics generadors de benestar i promoció de la salut.
PRIMERA ACTUACIÓ (COMUNICART)
CEIP BERTOMEU LLORENS I ROYO

CEIP BERTOMEU LLORENS I ROYO

SEGONA ACTUACIÓ (AFA)
AULA A L’AIRE LLIURE I BLILIOPATIS
TERCERA ACTUACIÓ (MANOCOMUNITAT HORTA SUD)
PLANTACIÓ D’ARBRES
QUARTA ACTUACIÓ (AFA)
ARENER INFANTIL

