El passat 27 de març es va inaugurar la cuina de la nostra escola, donant pas a l’inici del programa centres cuiners. La cuineta del Bertomeu està pensada com una cuina de casa, on l’alumnat puga aprendre tant a cuinar, recollir i deixar net l’espai…com faríem a les nostres cases.

Ens agradaria remarcar que va ser un dia ple d’il·lusió i en el que vam comptar amb la presència d’autoritats i del conegut cuiner Ricard Camarena. Tant l’alcaldessa de Catarroja, Lorena Silvent, Inmaculada Murgui, directora territorial de València, com el xef ens van dedicar unes paraules, que no ens deixaren indiferents.



Com agraïment per la seua presència i participació en este dia tan important per al Bertormeu, l’alumnat els va obsequiar amb un barret de cuiner amb el logo del programa Centres Cuiners.



D’altra banda, no volem deixar d’agrair a Serunion, la nostra empresa de menjador, el suport sempre a tots els projectes que fem a l’escola.

I altres empreses a les quals agrair la seua implicació són Cerai i Saifresc, que sempre ens proporcionen productes de qualitat, de proximitat i sostenibles. I per este dia ens facilitaren tres cistelles de fruita i verdura per obsequiar els convidats a l’esdeveniment.
A l’acte assistiren altres personalitats relacionades, però volem fer menció especial a les aliances que tenim que formaran part d’aquest projecte també: La Pastisseria Soler de Catarroja, Anguiles el Galet, el cuiner Diego Ramos Viana i la Fundació Asindown.
Com a colofó de la festa, gaudirem d’un showcooking a càrrec de La Mare Que Va. Ens ensenyaren a fer unes tartaletes de formatge, freses i menta. Una experiència inoblidable i que esperem que es puga repetir moltes més vegades.



Va ser un dia inoblidable per a totes i totes. I ja tenim moltes ganes de poder començar a utilitzar la nostra cuina.
Per últim, vos deixem el video que ha eixit a l’informatiu terriorial de Radio Televisió Espanyola que també ens acompayaren.
