Com sabeu, la biblioteca de la nostra escola no para i sempre proposa moltíssimes activitats. En aquesta ocasió, volíem mostrar-vos el taller de poesia que ha començat aquesta setmana.

L’alumnat està molt implicat, la participació ha sigut un èxit. I els poemes que estan fent seran els que representen al nostre centre al premi Sambori.

Tenim uns xiquets i xiquetes molt creatius! Esperem poder mostrar-vos prompte el resultat d’aquest taller.
Hui, 7 de febrer l’alumnat que ha participat en el taller ha acabat. I Berta, la mascota de la biblioteca ens ha deixat un missatge.

La veritat és que l’alumnat ha treballat molt bé i s’han esforçat molt en les seues poesies. Han sigut uns dies genials treballant junts i juntes. Així que sols ens queda agrair la participació i implicació de l’alumnat així com de les mestres que formen la comissió de la biblioteca.
