Aquest curs escolar 24-25 el nostre centre ha participat al projecte Innovarts de la Conselleria d’Educació. Hem participat en innova-cant i innova-plàstica.
Innov@cant
L’alumnat de 4t, 5é i 6é del nostre centre, junt a l’alumnat dels mateixos cursos del CEIP CALIXTE III i l’alumnat de cor de l’escola de música “Jose Luís Biosca Guerola” Acompanyats per la Banda Jove de la UMSC ha participat al projecte innova cant. Si voleu veure el resultat de mesos de treball i esforç punxeu a l’enllaç o consulteu la pàgina innova-cant.
Innov@plàstica
L’alumnat de 1r, 2n i 3r ha participat en el projecte innova plàstica anomenat “El naixement d’una illa”. Es tracta d’una proposta didàctica innovadora que fusiona l’expressió artística amb el desenrotllament sostenible, l’ecologia i la crisi mediambiental, amb l’objectiu de promoure la consciència i acció a favor del medi ambient en l’àmbit educatiu.
El nostre alumnat ha expressat tot això en les seues produccions artístiques, si voleu veure els resultats, consulteu la pàgina innov@plàstica:
