I SETMANA DE LLUITA CONTRA L’ABSENTISME ESCOLAR

periodic logo

Visita del CEIP Fernando de los Ríos a l’IES Federica Montseny

elperiodic.com publica la visita de l’alumnat del CEIP Fernando de los Ríos a l’IES Federica Montseny com a activitat proposada dins de la campanya de lluita contra l’absentisme escolar del Programa Municipal d’Absentisme Escolar (PMAE) iniciat per l’Ajuntament de Burjassot.

Esperem que us haja agradat el nostre centre i fins prompte!

RECONEIXEMENT A L’EXCEL·LÈNCIA

L’alcalde de Burjassot, Rafael García, reconeix en un acte a l’Ajuntament, l’excel·lència de l’alumna Aída Ramos de l’IES Federica Montseny.

Aída i alumnes d’altres centres de la localitat, compartiren les paraules de l’alcalde, el qual els agraïa la seua dedicació a l’estudi i la voluntat de ser millors persones cada dia.

Familiars, amics i professors acompanyaren els alumnes a un acte ple d’emocions.

Malgrat que es puga considerar innecessari un guardó per al reconeixement del treball i l’esforç que hauria de formar part de tot l’alumnat, la comunitat educativa de l’IES agraeix a l’alumna la seua il·lusió per l’estudi i la seua bondat en el tracte, i a l’Ajuntament, les seues paraules de suport.

XARXA LLIBRES

thumbupDes del centre volem agrair a tots els pares i les mares, així com a l’alumnat i al professorat de l’IES que participen en el projecte de Xarxa Llibres, per la seua col·laboració i implicació responsable en el procés de gestió dels llibres i impresos. Gràcies al vostre compromís, la tasca s’ha dut a terme d’una manera àgil i fluida.

Recordeu que a principi de Setembre es lliuraran els llibres del curs 2017-18.

MoltesGracies

L’AGÈNCIA NACIONAL ERASMUS CONVIDA A UN ESTUDIANT DE L’IES FEDERICA MONTSENY

L’alumne Miguel Angel Sanchez Valls, de l’IES Federica Montseny de Burjassot (Valencia), ha sigut convidat per l’Agència Nacional Erasmus per a participar amb una ponència sobre la seua experiència en el Programa Erasmus, en les Jornades de mobilitat d’educació superior entre països del programa CA103 , celebrades durant els dies 26 i 27 d’octubre Santander