Funcionament

NORMES DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR  CURS 24-25

(Aprovades pel Consell Escolar del Centre)

Inscripció, horaris i capacitat del menjador:

  • Amb l’objecte de donar millor servici, el centre ha transformat algunes dependències d’infantil en menjador escolar augmentant d’esta forma les places ofertades per a fer ús d’aquest servici. PLACES OFERTADES EN TOTAL:  280
  • La inscripció al menjador escolar és per a tot el curs, es a dir, de setembre a juny. En qualsevol moment es pot demanar la baixa amb una antelació de 10 dies naturals.
  • PREU DEL MENÚ: 4,35€. 
  • La inscripció es realitza cada curs amb tota la documentació actualitzada. Els sol·licitant de beca també.
  • L’horari de menjador en setembre / juny serà de 13h a 15h. de dilluns a divendres. Durant estos mesos l’AMPA oferirà la matrícula d’una ludoteca que es realitzarà dins de les instal·lacions del centre de  15h a 17h. La resta del curs els divendres eixiran a les 14:30h.
  • El centre podrà fer modificacions del menú basal a soles amb prescripció mèdica.
  • Durant este temps els alumnes quedaran baix la tutela dels/les cuidadors/es anomenats al respecte que fomentaran quotidianament els hàbits de comportament en el menjar, així com les actituds dels alumnes respecte a la convivència.
  • Diàriament i a través de l’app creada a l’efecte podreu consultar les possibles  incidències dels vostres fills/es. Per a tindre una informació més puntual posar-se en contacte amb l’encarregada del menjador.

Pagament:

  • Els comensals fixes pagaran per adelantat a principi de mes. El centre els girarà els rebuts a través de Banc els primers 10 dies del mes. El impago repercutirà en la suspensió de la qualitat de beneficiari. La reiteració en rebuts tornats pel banc també serà objecte de possible exclusió del servei de menjador.
  • Sempre que per alguna causa justificada no es puga acudir al menjador en l’horari establert els pares/tutors deuran avisar fins les 9:30h. en Secretaria o telefònicament. Si per raó molt justificada hagueren d’entrar a les 11 (hora de l’esplai) deuran notificar-ho també, per tal de fer les previsions. Si no ho notifiquen no es podran quedar.  TOTES LES COMUNICACIÓNS ES FARAN EN SECRETARIA, EN CAP CAS A LA TUTORA.
  • Per motius organitzatius, un alumne/a no es podrà incorporar al centre a les 13h/12:30h. per assistir al menjador, ni ser arreplegat a les 15h. sense autorització prèvia de la direcció i amb causa justificada.
  • Si s’avisa de l’absència (en cas de malaltia) es tornaran 1€ del menú. Si és per assistència efectiva a una excursió es tornarà 3€. Als becats C,D,E i F se’ls tornarà la part proporcional. Les despeses de funcionament del menjador (nómines dels cuidadors, cuiners, auxiliars de cuina, etc,…) són mensuals, per tant, la part proporcional d’una absència es té que cobrar.
  • Totes les absències es detrauran en el rebut del mes següent. Les excursions programades pel centre també.
  • Els alumnes que tinguen deutes pendents del curs anterior no podran fer ús del servei. Primer deuran posar-se al dia i en cas d’haver llista d’espera passaran a la cua.
  • Els comensals eventuals, en casos molt justificats, deuran notificar-ho a les 9h. en Secretaria, pagant en eixe moment (sense excepcions), devent aportar justificant actualitzat que acredite la necessitat.

Convivència i disciplina:

  • Si algun alumne presentara problemes de disciplina es comunicarà a través de les “Fitxes informatives d’incidència” ( a tal efecte es recorda als pares la importància de recordar als fills el degut comportament i respecte als cuidadors/es). El centre imposarà les sancions pertinents, reservant-se el dret a no acceptar alumnes que creen o hagen creat seriosos problemes de convivència al llarg dels  diferents cursos.

Becats de Consellería:

  • La inscripció es realitza cada curs. Els sol·licitants de beca també.
  • La Beca  s’otorga per a tota la setmana, de dilluns a divendres i per a tot el curs.
  • La reiteració en el no compliment d’algunes d’estes normes podrà repercutir en el saldo a favor dels becats respecte a malalties i extraescolars.

Criteris de baremació:

Estos criteris s’aplicaran a soles si, després de la inscripció, hi hagueren més sol.licituds que places.

a) Becat de Conselleria………………………………………………………… Accés directe.

b) Pare i mare treballen/monoparental …………………………………..30 punts

c) Nombre de germans que sol·liciten plaça …………………………….10 punts per xiquet/a

d) Inscripció de dilluns a divendres durant tot el curs escolar…….10 punts

Per a justificar l’apartat b) s’aportarà certificat de l’empresa on especifíque l’horari de treball. En cas de família monoparental presentar declaració jurada que podeu descarregar de la pàgina web del centre en l’apartat IMPRESSOS.

En cas d’empats la Comissió de Menjador del Consell Escolar realitzarà un sorteig entre les famílies sol·licitants, sent beneficiaris tots els fills de la família. Excepcionalment,  en cas necessari i després de fer un estudi de les sol·licituds, esta comissió podria limitar el número de places ofertades per assegurar plaça a les famílies en les quals treballa el pare i la mare i amb objecte de tindre unes places reservades per a eventuals al llarg del curs.

Una vegada conclós el procediment de selecció es publicaran als taulers del centre i a la web les llistes provisionals amb un termini per a reclamacions. Posteriorment, es publicaran les llistes definitives i en setembre el llistat definitiu d’admesos, en el moment que Conselleria ens comunique el llistat de becats.

Per a qualsevol incidència podeu posar-se en contacte en:menjadorsancarlos@gmail.com

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies