Normes de funcionament

Sol.licitud de places. (de setembre a juny).

Segons l’ordre 43/2016, de 3 d’agost, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l’ordre 53/2012 de 8 d’agost de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el servei de menjador escolar en els centres docents no universitaris de titularitat de la Generalitat depenents de la conselleria amb competència en matèriia d’educació, el servei del menjador escolar compren tots els dies lectius del curs escolar. Per tant, la sol.licitud de plaça serà també per a tot el curs escolar, setembre i juny inclosos.

La inscripció, sol.licitud de places i replega de documentació es farà al mes de juliol i en tot cas després del termini de formalització de matricules i sol.licituds de beques de menjador.

Tota la informació es farà arribar a les famílies a través de la corresponent circular que es repartirà abans de que acabe el curs escolar. També a les noves famílies de primer d’infantil en el moment de la formalització de matrícula.

 

Baremació.

L’experiència acumulada dels últims anys relativa al elevat número de sol.licituds, aconsellen la realització d’una baremació per a donar places a les famílies que més ho necessiten.

 

Criteris, prioritats i puntuacions.

a)      Becat de Conselleria…………………………………………………………..Accès directe.

b)      Pare i mare treballen ………………………………………………………… 30 punts

c)  Nombre de germans que sol.liciten plaça ………………………….. 10 punts per xiquet/a

d)     Inscripció de dilluns a divendres …………………………………………10 punts

 

Per a justificar l’apartat b) s’aportarà certificat de l’empresa on s’especifique l’horari de treball. En cas de família monoparental presentar declaració jurada facilitada pel centre en Secretaria.

 

En cas d’empats la Comissió de Menjador del Consell Escolar realitzarà un sorteig entre les famílies sol.licitants, sent beneficiaris tots els fills de la família.

Excepcionalment,  en cas necessari i després de fer un estudi de les sol.licituds, esta comissió podría limitar el número de places ofertades per assegurar plaça a les families en les quals treballa el pare i la mare i amb objecte de tindre unes places reservades per a eventuals al llarg del curs.

Una vegada conclós el procediment de selecció es publicaran les llistes provisionals amb un termini per a reclamacions a la baremació. Posteriorment es publicaràn les llistes definitives.

 

Normes de funcionament.

La inscripció es realitza cada curs. Els sol.licitant de beca també.

L’horari de menjador dependrà de la aprovació per part de l’Administració del corresponent horari lectiu. Durant este temps els alumnes quedaran baix la tutela dels/les cuidadors/es anomenats al respecte que fomentaran quotidianament els hàbits de comportament en el menjar, així com les actituds dels alumnes respecte a la convivència.

El comensals fixes pagaran per adelantat a principi de mes. El centre els girarà els rebuts a través de Banc els primers 10 dies del mes. L’impago repercutirà en la suspensió de la qualitat de beneficiari. La reiteració en rebuts tornats pel banc també serà objecte de possible exclusió del servei de menjador.

Sempre que per alguna causa justificada no es puga acudir al menjador en l’horari establert els pares/tutors deuran avisar fins les 9:30h. en Secretaria o telefònicament. Si per raó molt justificada haveren d’entrar a les 11 (hora de l’esplai) deuran notificar-ho també, per tal de fer les previsions. Si no ho notificaren no es podran quedar. La reincidència en no contemplar la norma podrà donar lloc a l’exclusió del servei.

Per motius organitzatius un alumne/a no es podrà incorporar al centre a les 13h/12:30h. per assistir al menjador

Si s’avisa de l’absència (en cas de malaltia) es tornaran 1€ del menú. Si és per assistència efectiva a una excursió es tornarà 3€. Als becats la part proporcional corresponent. Les despeses de funcionament del menjador (nómines dels cuidadors, cuiners, auxiliars de cuina, etc,…) son mensual per tant la part proporcional d’una absència es té que cobrar.

Totes les absències es detrauran en el rebut del mes següent. Les excursions programades pel centre també.

Els comensals eventuals, en casos molt justificats, deuran notificar-ho a les 9h. en Secretaria, pagant en eix moment (sense excepcions), devent aportar justificant que acredite la necessitat.

Mensualment els farem arribar mitjançant una circular informació de com va el xiquet/a. Per a tindre una informació més puntual parlar amb l’encarregada en Secretaria.

El menjador escolar estarà obligat a disposar d’un menú especial o de règim per a atendre l’alumnat que, per mitja del corresponent certificat, acredite la impossibilitat d’ingerir determinats aliments que pugan ser perjudicials per a la seua salut.

Si algun alumne presentara problemes de disciplina es comunicarà a través de les “Fitxes informatives d’incidència” ( a tal efecte es recorda als pares la importància de recordar als fills el degut comportament i respecte als cuidadors/es). La comissió de Menjador del Consell Escolar, imposarà les sancions pertinents, reservant-se el dret a no acceptar alumnes que creen o hajen creat seriosos problemes de convivència al llarg dels  diferents cursos.

La Beca de Conselleria s’otorga per a tota la setmana, de dilluns a divendres i per a tot el curs. Per tant, si un becat tria la opció de no vindre els divendres, eixos dies a efectes econòmics no es tornaran.

Els alumnes que tinguen deutes pendents del curs anterior no podrán fer ús del servei. Primer deuran posar-se al dia i en cas d’haver llista d’espera passaran a la cua.

Els alumnes que el curs anterior tingueren mal comportament, est será tingut en compte en el cas de falta de places.

   

CAPACITAT DEL MENJADOR: 125  ALUMNES EN DOS TORNS. Total 250 alumnes.*

PREU DEL MENÚ: 4,25€.

EMPRESA: COLEVISA

* De forma excepcional, per cobrir la gran demanda del servici i no tindre que deixar fora a families treballadores i a la espera de l’ampliació física sol.licitada del nostre menjador, s´ha realitzat una ampliació de ratio de 25 comensals per torn.

 

Eventuals.

El centre dona la possibilitat de prestar el servivici de menjador de forma eventual.

En estos casos es deurà acudir a les 9h. a la secretaría del centre per a fer l’abonament del menú.

Per problemes de capacitat, els eventuals seran atesos de forma molt justificada i a soles en casos de molta necessitat puntual seguint els següents criteris:

·        El centre considerarà que si es vol deixar al xiquet/a un dia al menjador és per que o bé el pare o la mare eixe dia no està en casa per a fer-li el dinar.

·   S’aportarà la documentació corresponent tant del pare com de la mare ( certificat de  la empresa on conste l’horari de treball,  resguardo de la sol.licitud de visita  mèdica, etc…).

·        Al certificat de la empresa li posarem el segell del centre i es considerarà vàlid per a tot l’any acadèmic. Però es tindrà que presentar cada vegada.

·     En cas de familia monoparental presentar declaració jurada (En secretaria tenim un model). Igualment es posarà el segell del centre i es tindrà que presentar cada vegada.

·    Els eventuals tindràn l’oportunitat d’apuntar-se com a màxim amb cinc  dies d’antel.lació al dia previst. En el moment d’apuntar-se es presentaràn els corresponents justificants del pare i la mare.

·    Les places ofertades cada dia estaràn en funció de les baixes del dia dels comensals fixes i en el moment que es cobrixen  quedara tancat el llistat d’admesos.

 

 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies