Documents / Documentos

A continuació teniu els diferents protocols d’actuació de la Conselleria d’Educació que tenim a la nostra escola “CEIP DOCTOR VICENTE TRENCO”:

Enllaç pàgina web amb els protocols de convivència

CONVIVÈNCIA (ORDE 62/2014, de 28 de juliol, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’actualitza la normativa que regula l’elaboració dels plans de convivència en els centres educatius de la Comunitat Valenciana i s’estableixen els protocols d’actuació i intervenció davant de supòsits de violència escolar.)

A més, en quant a la convivència, s’ha publicat el nou Decret 195/2022 del 11 de novembre, d’Igualtat i Convivència en el sistema educatiu valencià i es destaquen les següents conductes contràries i conductes greus i les seues mesures d’abordatge en cas d’incompliment:

CEIP DOCTOR VICENTE TRENCO
CALLE POUAIG 2, 46113 MONCADA  (Google Maps)
EMAIL: 46015617@edu.gva.es
Tel. 961 20 57 95