PEAFS

ACTIVITATS AQUÀTIQUES SUBVENCIONADES PER EL PEAFS 2022-23 DE CONSELLERIA

Dins del programa d’ajuda a la promoció de l’activitat física, enguany hem tornat a realitzar les activitats aquàtiques. Per al segon cicle jocs aquàtics en les pistesd’atletisme i per a l’alumnat de 6é les activitats de rem, canoa, padel surf i navegació en veler.

VOLEIBOL

Com a anys anteriors, dins del programa “Esport a l’escola” promogut per la Generalitat, hem rebut una unitat didàctica esportiva amb monitor de la federació, aquesta ocasió de voleibol. Durant les últimes setmanes de març, Iñaki, de la federació de voleibol, ha  presentat en sis classes, als alumnes del tercer cicle, aquest divertit esport.

TIR AMB ARC

Dins del programa Esport a l’Escola +1 ja estem rebent en aquest mes de febrer, per part de la federació, en 3r i 4t, les sessions de tir amb arc. L’alumnat està enganxat al tir de fletxes!

SUBVENCIÓ CURS 2022-23 DE CONSELLERIA PER ALS PEAFS

Com en anys anteriors se’ns ha concedit per a aquest curs la subvenció de Conselleria per a realitzar activitats esportives per als nostres alumnes. Veient l’èxit del passat any, invertirem la subvenció en activitats aquàtiques que es duran a terme el mes de juny.

SUBVENCIÓ CURS 2021-22 DE CONSELLERIA PER AL PEAFS DEL NOSTRE COL.LEGI

Dins del projecte d’Esport, Educació Física i Salut (PEAFS) la Conselleria d’Educació i Esport ha convocat les seues ajudes econòmiques per a dur a terme activitats esportives que d’altra manera ens seria impossible realitzar.Aquest any,si les restricions no ho impedeixen, hem programat realitzar un curs de vela i una eixida a la naturalesa. Esperem que les activitats tinguen tan bona acollida com les de l’any passat.

Passeig en veler pel port de València