PEAFS

TIR AMB ARC

Dins del programa Esport a l’Escola ja estem rebent, per part de la federació, en 3r i 4t, les sessions de tir amb arc. L’alumnat està enganxat al tir de fletxes!

SUBVENCIÓ CURS 2022-23 DE CONSELLERIA PER ALS PEAFS

Com en anys anteriors se’ns ha concedit per a aquest curs la subvenció de Conselleria per a realitzar activitats esportives per als nostres alumnes. Veient l’èxit del passat any, invertirem la subvenció en activitats aquàtiques que es duran a terme el mes de juny.

Passeig en veler pel port de València.

SUBVENCIÓ CURS 2021-22 DE CONSELLERIA PER AL PEAFS DEL NOSTRE COL.LEGI

Dins del projecte d’Esport, Educació Física i Salut (PEAFS) la Conselleria d’Educació i Esport ha convocat les seues ajudes econòmiques per a dur a terme activitats esportives que d’altra manera ens seria impossible realitzar.Aquest any,si les restricions no ho impedeixen, hem programat realitzar un curs de vela i una eixida a la naturalesa. Esperem que les activitats tinguen tan bona acollida com les de l’any passat.

SOMOS CENTRO PEAFS

ACTIVIDADES PEAFS CURSO 19-20

Com a anteriors anys, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha convocat la sol·licitud d’ ajudes econòmiques per a dur a terme el projecte d’esport, educació física i salut (PEAFS), que portem realitzant diversos anys.

A causa de la situació actual de pandèmia, les restriccions ens impedeixen aquest curs plantejar eixides a la neu o a la naturalesa lluny del centre, per la qual cosa plantejarem activitats extraescolars a realitzar en les pistes esportives del municipi, dirigides per personal tècnic esportiu qualificat i membres de diferents clubs esportius, com ara una ruta ciclista, una gymkana esportiva i jocs populars.

Us anirem informant dels cursos que participen, dates i activitats a realitzar.

Fins prompte.