INCORPORACIÓN PROGRESIVA

En muy pocos días empezará el curso escolar 20-21. Somos conscientes de que tenéis muchas dudas e incertidumbre. Por nuestra parte, estamos trabajando para intentar que la vuelta al colegio se haga de la forma más segura posible. Por este motivo, las entradas y salidas del alumnado se van a realizar de forma escalonada para evitar aglomeraciones en la medida de lo posible.

Además de esto, la primera semana vamos a realizar una incorporación progresiva en TODOS los cursos. Esto quiere decir que el lunes día 7 entrarán cinco alumnos/as de cada clase, el día siguiente esos cinco más otros cinco y así sucesivamente hasta el viernes día 11, que ya estarán todos/as incorporados/as

Esta semana recibiréis un correo electrónico en el que se os indicará el día, la hora y la puerta de entrada y de salida de vuestros hijos/as.

Durante esta semana también os iremos dando más información sobre diversas cuestiones (plan de contingencia, cheque-libro, banco de libros, etc).

En molt pocs dies començarà el curs escolar 20-21. Som conscients que teniu molts dubtes i incertesa. Per la nostra part, estem treballant per a intentar que la volta al col·legi es faça de la forma més segura possible. Per aquest motiu, les entrades i eixides de l’alumnat es realitzaran de manera escalonada per a evitar aglomeracions en la mesura que siga possible.

A més d’això, la primera setmana realitzarem una incorporació progressiva en TOTS els cursos. Això vol dir que el dilluns dia 7 entraran cinc alumnes/as de cada classe, l’endemà aqueixos cinc més altres cinc i així successivament fins al divendres dia 11, que ja estaran tots/as incorporats/as

Aquesta setmana rebreu un correu electrònic en el qual se us indicarà el dia, l’hora i la porta d’entrada i d’eixida dels vostres fills/as.

Durant aquesta setmana també us anirem donant més informació sobre diverses qüestions (pla de contingència, xec-lliure, banc de llibres, etc).