2 de abril: DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE EL AUTISMO

Els/ les professionals de les unitats que treballen amb alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista, volen sumar-se a la campanya:

#Puc aprendre, puc treballar.

Entre tot el personal que treballa en Unitats Específiques de Comunicació i Llenguatge i Unitats Especials de la Comunitat Valenciana han creat ESTE VÍDEO.

Mireu-lo amb atenció a vore si trobeu a les nostres companyes Ángela i Olga. wink

Los y las profesionales de las unidades que trabajan con alumnado con Trastorno del Espectro Autista, quieren sumarse a la campaña:

#Puedo aprender, puedo trabajar.

Entre todo el personal que trabaja en Unidades Específicas de Comunicación y Lenguaje y Unidades Especiales de la Comunidad Valenciana han creado ESTE VÍDEO.

Miradlo con atención a ver si encontráis a nuestras compañeras Ángela y Olga.wink