Trets d’identitat

• Originalitat
  • Creativitat

objectius

El ple desenvolupament de la personalitat i de les capacitats de l’alumnat.

L’educació en el respecte dels drets i llibertats fonamentals, en la igualtat de drets i oportunitats entre homes i dones i en la igualtat de tracte i no discriminació de les persones amb discapacitat.

L’educació en l’exercici de la tolerància i de la llibertat dins dels principis democràtics de convivència, així com en la prevenció de conflictes i la resolució pacífica dels mateixos.

L’educació en la responsabilitat individual i en el mèrit i esforç personal.

La formació per a la pau, el respecte als drets humans, la vida en comú, la cohesió social, la cooperació i solidaritat entre els pobles així com l’adquisició de valors que propicien el respecte cap als sers vius i el medi ambient, en particular el valor dels espais forestals i el desenvolupament sostenible.

El desenvolupament de la capacitat dels alumnes per a regular el seu propi aprenentatge, confiar en les seues aptituds i coneixements, així com per a desenvolupar la creativitat, la iniciativa personal i l’esperit emprenedor.

La formació en el respecte i reconeixement de la pluralitat lingüística i cultural d’Espanya i de la interculturalitat com un element enriquidor de la societat.

L’adquisició d’hàbits intel·lectuals i tècniques de treball, de coneixements científics, tècnics, humanístics, històrics i artístics, així com el desenvolupament d’hàbits saludables, l’exercici físic i esport.

La capacitació per a l’exercici d’activitats professionals.

La capacitació per a l’ús de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana, així com el d’una llengua estrangera (anglés).

La preparació per a l’exercici de la ciutadania, per a la participació activa en la vida econòmica, social i cultural, amb actitud crítica i responsable i amb capacitat d’adaptació a les situacions canviants de la societat del coneixement.