Dia de la Dona

Durant esta setmana celebrem el dia 8 el Dia de la Dona i el dia 11 el Dia de la Dona i la Xiqueta en la Ciència. Per este motiu l’alumnat ha realitzat moltes activitats per a concierciarnos de la necessitat de la igualtat i apoderament de la dona.

Carnestoltes 2024

La comissió de festes ha creat juntament amb les reines i reis de carnestoltes un vídeo amb les consignes que ha de portar l’alumnat per a participar en el carnestoltes d’enguany.

Dia de la Pau

Com sempre, el 30 de Gener celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. A més dels missatges escrits i llegits per l’alumnat, s’ha penjat un gran cartell damunt del nou banc de la pau, pintat perquè qualsevol conflicte entre l’alumnat siga solucionat ací.

Festa de Nadal 2023

Després de l’èxit de l’any passat, este també vam repetir, a més de la visita tradicional del rei mag, les campanades de cap d’any al pati.

Passatge de la por

Com a anteriors anys l’alumnat de 6é ha preparat per a la resta del col·legi el passatge de la por. Els xiquets/es s’ho passen de por! A més durant este mes el tercer cicle ha visitat l’exposició en la Etno “Espanta la por!” sobre l’imaginari valencià de la por.

Projecte Imcitizen

Projecte impulsat per la Comissió Europea que té per objectiu protegir i promoure els drets de la infància, donant prioritat al dret a la participació de les xiquetes i xiquets. En esta segona fase s’ha creat la plataforma de participació amb alumnes del nostre centre i del CEIP. Ausiàs March, que més endavant viatjaran a … Llegir més

ABN

Havent adoptat el mètode ABN per a treballar les matemàtiques en el nostre centre, el professorat està rebent durant este mes la formació en esta metodologia de Tania i Alicia del “CEIP. Platero i jo” d’Aldaia.