
La Conselleria d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, han posat en marxa un pla integral de distribució de fruita en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana denominat: “Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet”.
Este pla naix a través d’una iniciativa europea per a fomentar el consum d’esta mena de productes entre els escolars, a més ve acompanyat amb mesures educatives complementàries i activitats de publicitat, seguiment i avaluació.
La prestació consistirà en la distribució durant el primer semestre de l’any 2025 de fruita, hortalisses i llet que inclou a 867 centres escolars que impartixen Educació Primària, entre els quals es troba el nostre centre el CEIP MAESTRO SERRANO.
Cada 15 dies rebrem lots amb diferents tipus de fruita i llet. Demâ dimecres dia 12, a l’hora del pati, l’alumnat de primària que vulga, podrà prendre mandarina i/o llet per esmorzar. Han de portar el got de casa.