Setmana Cultural

Curs 2022-23

De nou enguany arriba la setmana cultural al col·legi, (3,4 i 5 d’abril) celebrant el dia mundial de concienciació de l’autisme, l’eixida al parc de La Canaleta i el dia dels tallers per cicles incloent enguany un “escape room” dedicat als Tres Mosqueters. Ací teniu fotos de les diferents activitats realitzades.

Horari del “pase” del vÍdeo meravellós dels nostres alumnes TEA                                                              Jocs tradicionals a La Canaleta

Escape room dedicat als Tres Mosqueters, ple de divertides activitats.

Curs 2021-2022

Els dies 11, 12 i 13 celebràrem la Setmana Cultural en el col·legi. L’alumnat va poder participar en tallers amb materials de reciclatge, en la celebració del dia de l’Autisme i, per fi, en l’eixida pascuera, un poquet remullada, al parc de La Canaleta.