ACTIVITATS DE CENTRE

visita trenet

DIA INTERNACIONAL DE LA DIVERSITAT FAMILIAR

Perquè cada família és diferent i única, des de l’equip d’infantil us deixem un mural de les famílies del nostre alumnat.

CARNESTOLTES 2022

visita ràdio play

visita radio play

25 NOVEMBRE DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Aquesta imatge representa tots els missatges que el nostre alumnat ha volgut expressar com a rebug a la violència de gènere.

Enmarcarà el nostre passadís durant tot el curs.

DIA ESPORT

El passat 31 de març de 2021 vam celebrar al centre el Dia de l’Esport que cada any proposa la Fundació Trinitat Alfons. Des del col.legi vam decidir que amb els 120 euros que ens proporcionava la fundació per participar en el projecte ho donariem a una de les dues fundacions que se’ns oferien (Fundació Dasyc- Mueve-t), enlloc d’ emprar-los per comprar més material per a l’escola.

Va ser un dia molt especial on tot l’alumnat de l’escola, des d’Infantil fins a 6è de primària varen tenir el seu temps per poder gaudir de l’activitat física, que tan important i necessària és sempre però més enguany degut a la situació excepcional en la qual ens trobem immersos. Al disposar d’un gran nombre de grups i respectant en tot moment les mesures de seguretat per la pandèmia, es va fer ús de les magnífiques instal.lacions del parc de l’Oest, així com també de totes les del centre.

L’alumnat va poder gaudir d’una gran varietat d’esports: atletisme (diverses modalitats), futbol-sala, tennis, bàsquet, rugbi, handbol, volei, escalada, tennis-taula, patinatge, petanca, tir amb arc, béisbol, mono-patí, esgrima (impartida per un ex-alumne), gimnàstica i ball (impartida per alumnes de 5è) i hockei pista.

Seguirem formant, educant, ensenyant, motivant i il.lusionant a l’alumnat perquè si hi ha una cosa que és innegociable en la vida és la necessitat de sentir-nos vius i actius a través del moviment, de l’activitat física i de l’esport en general.

FELIÇ DIA DE L’ESPORT !!!

FOTOS DIA DE L´ESPORT

Arts escèniques

Hola famílies! Us deixem amb un vídeo resum dels tallers de final del curs 2020-21 al voltant de les arts escèniques. Esperem que passeu bon estiu i ens veiem al proper curs!

dia esport

confinament

El CEIP 8 de març té un missatge molt important per als xiquets, xiquetes i famílies de l´escola. El podeu veure a continuació.

VISITA ESCOLETA EL TRENET

Ple Ajuntament 5é

halloween 2021

doblatge

El passat cap de setmana, un xicotet grup d´alumnes del nostre centre participaren en la gravació d´un xicotet doblatge en les llengües estrangeres que coneixen. Va ser una activitat molt profitosa, una experiència interessant que acosta als xiquets i xiquetes a la dramatització i les possibilitats de l´expressió oral. Amb tot això, des del CEIP 8 de març som conscients de la importància de conéixer diverses llengües, des del punt de vista acadèmic i social, i per tant, la sort de poder gaudir de la convivència de dues llengües en la nostra comunitat educativa, així com la introducció d´altres estrangeres. Apostem pel coneixement i ús de totes les llengües possibles, com a tret d´identitat i mostra de la nostra diversitat, que no serveix sinó per a enriquir al nostre alumnat.

Us deixem amb unes imatges del procés, així com un vídeo del resultat final. Esperem que us agraden!

EL NOSTRE TREBALL

felicitacions nadal

En aquesta pàgina trobareu les felicitacions de Nadal que les clases agermanades s´han enviat. Igualment, us deixem amb un vídeo per a felicitar-vos les festes de part de tot el CEIP 8 de març. BON NADAL!

Volem compartir amb totes les famílies d´aquest curs la felicitació nadalenca que els xiquets i xiquetes de 4t A han fet a la seua classe agermanada, Infantil 4 anys A. Han demostrat la tendresa i la complicitat més que suficient per a fer un vídio tan bonic com aquest. Esperem que us agrade, i us dessitgem a tota la comunitat educativa unes bones festes.

Bon dia, companys i companyes, vos enviem amb molta estima el vídeo que hem fet per a vosaltres.

Esperem que vos agrade tant, com nosaltres hem gaudit quan ho hem fet. heart

Que tingueu uns Nadals plens d´amor i salut.

2nA

Ací teniu la felicitació que 5é A ha preparat per a 2n A. Esperem que us agrade. Bon Nadal!

Compartim amb vosaltres la felicitació que 3rB ha fet per a la classe de 3 anys B. Esperem que us agrade. Bon Nadal!

Ací teniu la felicitació que Infantil 3 anys A ha preparat per a 3r A. Esperem que us agrade. Bon Nadal!

Ací teniu la felicitació que 3r C ha preparat per a Infantil 5 anys A. Esperem que us agrade. Bon Nadal!

Ací teniu la felicitació que 5é B ha preparat per a 2n C. Esperem que us agrade. Bon Nadal!