DIA ESPORT

El passat 31 de març de 2021 vam celebrar al centre el Dia de l’Esport que cada any proposa la Fundació Trinitat Alfons. Des del col.legi vam decidir que amb els 120 euros que ens proporcionava la fundació per participar en el projecte ho donariem a una de les dues fundacions que se’ns oferien (Fundació Dasyc- Mueve-t), enlloc d’ emprar-los per comprar més material per a l’escola.

Va ser un dia molt especial on tot l’alumnat de l’escola, des d’Infantil fins a 6è de primària varen tenir el seu temps per poder gaudir de l’activitat física, que tan important i necessària és sempre però més enguany degut a la situació excepcional en la qual ens trobem immersos. Al disposar d’un gran nombre de grups i respectant en tot moment les mesures de seguretat per la pandèmia, es va fer ús de les magnífiques instal.lacions del parc de l’Oest, així com també de totes les del centre.

L’alumnat va poder gaudir d’una gran varietat d’esports: atletisme (diverses modalitats), futbol-sala, tennis, bàsquet, rugbi, handbol, volei, escalada, tennis-taula, patinatge, petanca, tir amb arc, béisbol, mono-patí, esgrima (impartida per un ex-alumne), gimnàstica i ball (impartida per alumnes de 5è) i hockei pista.

Seguirem formant, educant, ensenyant, motivant i il.lusionant a l’alumnat perquè si hi ha una cosa que és innegociable en la vida és la necessitat de sentir-nos vius i actius a través del moviment, de l’activitat física i de l’esport en general.

FELIÇ DIA DE L’ESPORT !!!