AVIS

INSTRUCCIONS PER A LES CLASSES NO PRESENCIALS / INSTRUCCIONES PARA LAS CLASES NO PRESENCIALES

Hola famílies! Primer que tot, des del CEIP Doctor López Rosat volem enviar-vos tots els nostres ànims i suport en aquestos dies tan complicats.

Con ja sabeu, des del centre estem intentan aquests dies transmetre-vos la normalitat més gran possible dins de la irregularitat que estem vivint. Per tal d´intentar donar-vos suport en qüestions acadèmiques, sempre tenint en compte les possibilitats de cadascun de vosaltres, estem penjant a la nostra web el material necessari per a seguir avançant, amb l´esperança de tornar a la normalitat com més prompte millor.

Per tal d´intentar aclarir-lo, vos posem per aquí la informació necessària per a mantenir el contacte i accedir als diferents material.

1. La comunicació amb els diferents mestres es realitza a través de Web Família 2.0 (https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf?idioma=C)o a través de correu electrónic . Per aquests mitjans rebreu la informació per part de l´equip docent, així com podreu preguntar qualsevol dubte que tingueu.

2. L´accés al material es troba en les pestanyes INFANTIL i PRIMÀRIA en la pàgina web del centre. Depenent de l´etapa a la qual pertanyen els vostres xiquets i xiquetes, entrareu en la pestanya corresponent, en el grup corresponent i a l´assignatura corresponent. Tot el material es pot descarregar fent click en els diferents enllaços.

3. Estem creant una base de recursos interessants que, si bé no són materials per a realitzar activitats acadèmiques proposades per l´equip docent, són recursos molt interessants per a accedir aquests dies i omplir temps en casa, que sabem que ara resulta més difícil que mai.

Per favor, tingueu paciència amb la plataforma web, que aquests dies es troba prou saturada i a vegades costa carregar. Però FONAMENTALMENT no us angoixeu sinó podeu o sabeu, som conscients de la dificultat i les prioritats aquests dies, i nosaltres només estem ací per a sumar amb vosaltres.

Una abraçada molt gran per a tots i totes. Cuideu-vos molt i vos esperem al més prompte possible.

L´EQUIP DOCENT DEL CEIP DOCTOR LÓPEZ ROSAT.

¡Hola familias! Primero que nada, desde el CEIP Doctor López Rosat queremos mandar todos nuestros ánimos y fuerzas en estos días complicados.

Como ya sabéis, desde el centro estamos intentando estos días transmitiros la mayor normalidad posible dentro de la irregularidad que estamos viviendo. Para intentar daros soporte en cuestiones académicas, siempre teniendo en cuenta las posibilidades de cada uno de vosotros, estamos colgando en nuestra web el material necesario para seguir avanzando, con la esperanza de volver a la normalidad lo antes posible.

Para intentar aclararlo, os ponemos por aquí la información necesaria para mantener el contacto y acceder a los diferentes materiales.

1. La comunicación con las diferentes maestras se realiza a través de Web Familia 2.0 (https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf?idioma=C) o a través del correo electrónico. Por estos medios recibiréis la información por parte del equipo docente, así como podréis preguntar cualquier duda que tengáis.

2. El acceso al material se encuentra en las pestañas INFANTIL y PRIMARIA en la página web del centro. Dependiendo de la etapa a la que pertenecen vuestros niños y niñas, entraréis en la pestaña correspondiente y la asignatura correspondiente. Todo el material se puede descargar haciendo click en los diferentes enlaces.

3. Estamos creando una base de recursos interesantes que, si bien no son materiales para realizar actividades académicas propuestas por el equipo docente, son recursos muy interesantes para acceder estos días y rellenar tiempo en casa, que sabemos que ahora es más difícil que nunca.

Por favor, tened paciencia con la plataforma web, que estos días se encuentra muy saturada y a veces cuesta cargar. Pero FUNDAMENTALMENTE nos os angustiéis si no podéis o no sabéis, somos conscientes de la dificultad y las prioridades en estos días, y nosotros solo estamos aquí para sumar con vosotros.

Un abrazo muy grande para todos y todas. Cuidaos mucho y os esperamos cuanto antes

EL EQUIPO DOCENTE DEL CEIP DOCTOR LÓPEZ ROSAT.