Tablondeanuncios

Al C.E.I.P. Dr. López Rosat ens agrada pensar que som més que un col·legi, més que un espai físic on aprendre i ensenyar. La nostra escola és un lloc on es desenvolupa gran part de la nostra vida i la nostra activitat, on arribem les persones plenes de capacitats, d’expectatives, d’il·lusió., disposades a créixer, a compartir i a ser millors.

I quan arribem ací, portem amb nosaltres unes experiències, una cultura, unes tradicions, que ens han conformat com som i que ens donen un caràcter de col·lectivitat trencant amb l’ individualisme: “Jo sóc d’ací”.

Conscients de la importància de mantindre aquestes tradicions, de fomentar la nostra cultura , la nostra llengua, els nostres trets d’identitat i en eixe sentit, la nostra escola no pot oblidar-se dels nostres arrels, de tot allò que ens enriqueix. De fet mai ens hem oblidat d’elles, i sempre li hem dedicat molt del nostre temps escolar: música, carnestoltes, danses, falles, …

Però ara volem anar més enllà i us proposem dedicar aquest curs a conèixer un poc més la vida que ens envolta: jocs, festes, gastronomia, escriptors, pintors, músics, paisatges, …. A més de viure’ls, volem saber més i ser capaços de mostrar-los.

Així, ens aproparem als nostres orígens, els nostres costums, la nostra peculiar manera d’entendre la vida. Tot allò que ens fa diferents i, al mateix temps, universals, sentint que no som tan diferents, que tenim les mateixes necessitats, somnis i il·lusions.

I gràcies a tot allò podem dir amb orgull:

“JO SÓC D’ACÍ, I … AIXÍ SOM NOSALTRES”