
La Banda de Rock és un projecte d’innovació desenvolupat per al nostre alumnat de primària. Es tracta d’un projecte en el qual l’alumnat participant ha de formar una banda de rock, en la qual es desenvoluparan competències a nivell artístic-musical i s’entroncarà de manera interdisciplinària amb altres àrees del currículum. A més, este projecte facilita l’adquisició de valors de companyonia, compromís, esforç, igualtat i inclusió.
La banda ha preparat un repertori de temes clàssics de la música rock, tant en espanyol com en anglés i com a resultat final se celebren concerts tant en el propi centre com en altres centres educatius de la localitat.
Per al col·legi és un orgull comptar amb una banda de rock, que permet a l’alumnat participant representar al seu col·legi i gaudir d’una experiència única. LET’S ROCK!!!


