Història del centre
El nostre Centre va ser creat com a Centre Comarcal i és el més antic de la localitat, no obstant, l’actual edifici és de nova construcció i es va projectar només com a centre d’Infantil i Primària responent a les expectatives, quant a espais es refereix, marcades per la llei educativa d’aquell moment: LOGSE (Llei Orgànica 1/1990, de 3 d’octubre, d’Ordenació General del Sistema Educatiu).
Es troba situat en el nucli antic de la població i pròxim a l’Ajuntament. És l’escola a què van acudir, en el seu dia, molts dels pares, mares i familiars del nostre alumnat.
Es va edificar utilitzant els terrenys que ocupava l’anterior col·legi i va obrir les seues portes al Gener de 1.999.
Entorn Geogràfic i Social
Massamagrell està situat en la part septentrional de l’Horta de València. El terme té una forma poligonal molt irregular i allargada, que va des del mar Mediterrani fins a l’interior de secà. El terreny és completament pla, excepte en la zona situada l’oest de la població, on s’alcen unes xicotetes llomes de poc més de 40 m. d’alçada. El sòl està constituït per dipòsits quaternaris pertanyents al holocè. Al costat de la costa, amb una platja de tot just 100 m. de longitud, queda una zona de marjal.
S’accedeix a aquesta localitat des de València, per carretera, prenent la V-21 per enllaçar amb la CV-300.
També es pot accedir a través de la línia 3 de Metro València.
