INICI

SETMANA DEL LLIBRE.

La setmana del llibre comença amb un grapat d’activitats culturals que dinamitzaran l’escola: Concerts, marató lectora, exposició del llibres d’aula…

Gaudeix de la lectura en el Barranquet!

PORTES OBERTES MATRÍCULA 24-25

Benvolgudes famílies.

En breu tindran lloc les dues sessions de portes obertes per a conèixer el Projecte Educatiu del CEIP El Barranquet. La primera sessió, dissabte 20 d’abril, ens servirà per visitar les instal·lacions d’una forma més detallada.

La segona sessió, el dimarts 23 d’abril, podreu veure el funcionament diari del nostre centre amb l’acompanyament de personal del centre que us resoldrà els possibles dubtes.

Us esperem.

Recomanacions sanitàries
La classe de 6é també ha volgut narrar-la per a que aquest missatge arribe a més gent. El compartim amb vosaltres
Limitació de l’accés d’animals de companyia als centres docents.

Di-fruta. Esmorzars saludables amb fruita de temporada i de comerç local.

Ajudes a l’adquisició de materials escolars per a l’alumnat d’Educació Infantil 3, 4 i 5 anys empadronat a Godella.

DOSSIER INCORPORACIÓ 2 i 3 ANYS