Aprovació vigència JC

31 de març de 2022

🔊Benvolgudes famílies,

ℹ️ Us notifiquem que el Consell Escolar del nostre centre CEIP EL CASTELL de Corbera en sessió extraordinària celebrada el 30 de març de 2022, ha aprovat per més de ⅔ dels seus membres amb dret a vot, mantindre la vigència del pla específic d’organització de la jornada escolar del centre (projecte de Jornada continuada).
Per tant, l’horari del centre per al curs vinent continuarà sent el mateix que el curs actual.

▪️Aquesta informació es troba reflectida en el tauler d’anuncis del centre i a la pàgina web de l’escola.

💥Gràcies a totes i tots per fer ESCOLA!