Identitat Digital

Què és la Identitat Digital (ID)?

La Identitat Digital (ID) és aquell conjunt de caracters que  identifiquen als docents, no docents i al alumnat dins de l’entorn en línia de la Conselleria d’Educació.

Per a què serveix la Identitat Digital?

La identitat digital serveix per a accedir a les aplicacions que ofereix la Conselleria d’Educació. Una mateixa identitat ens permetrà accedir a totes aquestes aplicacions

Cóm accedir a la Identitat Digital de l’alumnat.

S’accedeix a través de Web Família

Esta identitat digital de l’alumnat està associada amb un compte i bústia de correu electrònic que té l’extensió @alu.gva.es, basada en el servidor de correu de Microsoft Outlook. Este compte de correu estarà disponible per a tot l’alumnat de centres de titularitat pública (gva) que facen ús de la plataforma del Centre Digital Col·laboratiu (CDC – https://portal.edu.gva.es/cdc/es/inicio_cas/). Esta identitat, entre altres qüestions, els permetrà mantindre comunicació amb el personal docent del centre. Este compte i bústia de correu electrònic, es mantindrà activa mentres que l’alumnat romanga matriculat, encara que canvie de centre, però sempre que siga un centre de titularitat pública (*gva) dins del sistema educatiu valencià.