AMPA

La nostra AMPA està formada per pares i mares del nostre centre que participen de forma contínua o puntual en l’organització, segons els seus interessos i disponibilitat de temps. Sempre de manera solidària i desinteressada.

Es pot participar activament a l’AMPA assistint a les assemblees convocades, participant en els diversos grups de treball o mantenint-se informat a través del seu Facebook i app, fent arribar idees i suggeriments.

La finalitat de la nostra associació és la de col·laborar amb el centre en l’educació dels nostres fills i filles, així com la de promoure la participació de les famílies.
Un altre dels objectius de l’AMPA és informar a les famílies mitjançant el seu canal de telegram:

L’equip directiu de l’AMPA està a la vostra disposició per traslladar qualsevol dificultat o suggeriment als òrgans superiors (consell escolar, equip directiu) i contribuir de forma constructiva al funcionament del centre.

L’AMPA organitza activitats extraescolars i a més a més, organitza diverses activitats coordinades amb l’escola de caràcter cultural o lúdic, sempre atenent a les demandes de les famílies i a la disposició de mares i pares que puguen portar-les endavant.

Per fer-se soci de l’AMPA CEIP EL CASTELL cal enviar un correu electrònic a ampaceipelcastellcorbera@gmail.com  o acudir presencialment al centre al seu despatx i elles vos informaran.