ESCOLARTS. L’ESCOLA FA RÀDIO

L’ESCOLA FA RADIO, CEIP MIGUEL DE CERVANTES (CATADAU) – 2024

Gràcies al projecte d’innovació L’ESCOLA FA RADIO l’alumnat de 5é ha realitzat diferents entrevistes a persones relacionades amb el poble de Catadau i que formen part de la vida de l’alumnat fora de l’escola. Hem tingut la gran sort de comptar amb: Paco del Árbol i Alba, del club d’Hípica d’Alfarp; Dani, l’entrenador de futbol de Catadau; Carola, mestra de flauta de l’escola de música de Catadau; i Juan Miguel, el qual s’ha dedicat durant molts anys al cultiu en hivernacles.

Dani, entrenador de futbol de Catadau.

Juan Miguel.

Paco i Alba

Carola

Pedro

ESCOLARTS 2023

Enguany encetem una nova aventura: la ràdio escolar. La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha iniciat un projecte des de l’àmbit artístic transversal a totes les àrees anomenat EscolArts. El nostre centre participem per primera vegada en la modalitat “L’escola fa ràdio”. Els i les alumnes ens endinsem en este meravellós món per tal de potenciar les nostres competències lingüística i digital, entre altres. Ací vos deixem els projectes realitzat pel nostre alumnat i conduït pel professorat encarregat del projecte.

FANI, LA DEL MERCAT – 30/6/23