eTwinning

Servicios

Comencem nova aventura. El CEIP Miguel de Cervantes dona els primers passos cap a la seua internacionalització al món educatiu, i per convertir-nos en una eTwinning School.

eTwinning és la comunitat de centres escolars d’Europa.

Ofereix una plataforma als equips educatius (professorat, equips directius, personal de biblioteca, etc.) dels centres escolars dels països europeus participants, per a comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes, compartir o cosa que és el mateix: sentir-se i formar part de la comunitat educativa més atractiva d’Europa.  eTwinning està cofinançat per Erasmus+, programa europeu per a l’educació, formació, joventut i esport.

Des d’ací us informarem de tot allò que anirem fent i aconseguint dins el projecte, que durem a terme juntament amb una escola d’Escòcia.