TRETS D´IDENTITAT
1.- Aconfessionalitat.
2.- Línia Metodològica.
3.- L’ Educació com a procés integral.
4.- Pluralisme i valors democràtics.
5.- Educació no sexista.
6.- Modalitat de participació.
7.- Arrelament al medi.
8.- Compromís en el procés de normalització lingüística i cultural.
9.- Autonomia i innovació.
10.- Projecció cap al futur.
11.- Tractament de la desigualtat i de la marginació.
ÀMBITS D’APLICACIÓ DELS OBJECTIUS DEL CENTRE
*Pedagògic.
*Normalització.
*Gestió.
*Convivència.
*Projecció sobre l’entorn.
CONCRECIONS EDUCATIVES I ORGANITZATIVES
*Projecte Educatiu de Centre.
*Projecte Curricular.
*Programació General Anual.
*Pla de foment de la lectura.
*Pla de transició.
*Atenció a la diversitat.
*Projecte de formació en centres.
*Projecte internivell de música.
*Educació en valors.
*Pla de convivència.
*Pla d’acció tutorial.
*Projecte Lingüístic de centre.
*Pla de Normalització Lingüística.
*Reglament de Règim Intern.
*Pla de millora.
*Projecte educatiu de menjador.
*Sol.licitud centre intel.ligent i xarxa de qualitat.
VALORS
El C.E.I.P. José Mª Boquera prioritza el valor del RESPECTE, a un mateix/a, cap als
altres i cap a l’entorn. Doncs creiem que és un valor essencial per a la vida.
Ens esforcem per fer dels nostres alumnes persones amb…
Voluntat i capacitat d’esforç, autònomes, lliures, receptives, responsables,
respectuoses, solidàries, segures…
Missió
La missió de la nostra escola és proporcionar un servei educatiu de qualitat que
desenvolupe les capacitats dels nostres alumnes, dotant-los d’unes estratègies
acadèmiques, personals i socials suficients, que els facen competents per conviure
en una societat canviant i continuar la seva formació amb garanties d’èxit.
Visió
Un centre dinàmic, obert a l’entorn i amb visió de futur que pretén la millora constant
del rendiment acadèmic i el desenvolupament integral dels alumnes.
A través de metodologies actives, que valoren la creativitat i l’aprenentatge
cooperatiu, per aconseguir ésser una escola de qualitat i d’innovació educativa.