Etwinning:

Felicitem el gran treball fet per les nostres docents : Maria Asunción Hernández Ubert i Carmina Castillo Roig , pel treball realitzat als projectes etwinning sent-los otortgades el QUALLITY LABEL etwinning National.

Activitats de setembre: Dia Internacional de la Pau i dia Europeu de les Llengües
Activitats octubre
Activitats de novembre
Activitats de desembre
Activitats de gener
Activitats de febrer
Activitats març
Activitats d’abril
Activitats maig
EL-NOSTRE-PEL-22-23

PDF Embedder requires a url attribute
ACTIVITATS CURS 2023-2024

ELS NOSTRES PROJECTES eTwinnig CURS 2023-2024

Feu clic damunt de: ” Els nostres projectes de Mª Asunción” per veure el vídeo dels nostres projectes.

Els nostres projectes de Mª Asunción

JORNADA eTwinning 7 de maig de 2024.

Dimarts, 7 de maig es va realitzar la Jornada eTwinning organitzada pel Servei de Promoció i Programes Europeus ,eTwinning forma part d’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport.

El seu objectiu és promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball en col·laboració entre professorat i alumnat dels països que participen a eTwinning, a través de les TIC.

El nostre centre educatiu forma part d’aquest projecte , havent-li sigut atorgat el segell de Qualitat Nacional  eTwinning com a reconeixement  a l’excel·lència al projecte desenvolupat per la comunitat educativa del nostre centre  i Awarded  the Title of eTwinning School 2023-24.

En representació del CEIP José Maria Boquera Oliver, va assitir Na Maria Asunción, mestra d’anglés, qui va recollir el Reconeixement eTwinning School i participar amb la jornada.