El Boquera a les notícies

Noticies

– Polsa sobre l’enllaç per accedir a la notícia –

El CEIP JOSE Mª BOQUERA OLIVER de CARCAIXENT, a les notícies del 29 de Novembre del 2019, al periòdic LEVANTE EMV. Donada la col.laboració del projecte Erasmus + KA201, metodologia SOLE a l’àrea de matemàtiques al nostre centre.

EL CEIP JOSE Mª BOQUERA OLIVER DE CARCAIXENT, ESCOLLIT PER AL RODATGE D’UNES ESCENES DE LA PEL.LÍCULA: “TORNAR A CASA”.

El CEIP JOSE Mª BOQUERA OLIVER de CARCAIXENT, a les notícies de hui dimecres 21 de Març, al periòdic LEVANTE EMV. Donada la implantació del projecte Erasmus + KA201, metodologia SOLE a l’àrea de matemàtiques.

PROJECTE ERASMUS+ KA201 CEIP JOSE MARIA BOQUERA OLIVER – CARCAIXENT

FONT: LEVANTE EMV.

LAS PROVINCIAS: RETIREN LA COBERTA DE FIBROCIMENT DEL CEIP JOSE Mª BOQUERA DE CARCAIXENT.

LEVANTE EMV:

LES LLENGüES FAN FESTA A CARCAIXENT

FONT: LEVANTE-EMV – SECCIÓ AULA –  (7/12/2016)

– Polsa sobre l’enllaç per accedir a la notícia –

EL BOQUERA JA ÉS CENTRE DE QUALITAT DOCENT

Uno de cada cinco centros docentes de la Comunidad Valenciana ya pertenece a la Red de Calidad Educativa.

Ens complau comunicar-vos, que el 17 de Novembre del 2014 i a un acte celebrat a les instal·lacions de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport i a mans de la Consellera d’Educació, es va fer entrega al nostre centre educatiu del certificat que acredita al CEIP JOSÉ Mª BOQUERA OLIVER com a centre membre de la XARXA DE CENTRES DE QUALITAT EDUCATIVA – NIVELL I. Ens sembla molt important destacar, que aquesta certificació, sols l’han obtingut fins a la data actual 1 de cada 5 centres a la CV, sent molt grat d’aquesta manera, arribar a ser el primer centre públic d’Educació Infantil i Primària a tot Carcaixent a rebre’l.

L’equip docent.

El CEIP José María Boquera de Carcaixent recull 200 kg de menjar que donarà a ONG’s

Jornada de portes obertes en el col.legi Josep Mª Boquera

Comença la Mostra de Teatre Escolar de Carcaixent que fa 30 anys