Formació mestres

PLA DE FORMACIÓ DOCENT EN CENTRES – CURS 2020-2021

COORDINADOR DEL PLA DE FORMACIÓ DOCENT:

ENRIC TUDELA LARA

COORDINADORA ACCIÓ FORMATIVA:

CELIA GREGORI FAYOS

FORMACIÓ DOCENT CURS 2020/21:

1.- FORMACIÓ  EN PLATAFORMES TELEMÀTIQUES( AULES, WEBEX,,PORTAL EDU …)

2. – PROGRAMA EUROPEU ERASMUS+ KA201: SOLE – ENTRONS D’APRENENTATGE AUTO-ORGANITZATS.

3.-  PORFOLIO  EUROPEU DE LES LLENGÜES.

4.- PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA “MÚSICA PER A C`´EIXER”

5.-TERTÚLIES LITERÀRIES”

6.-AUXILIAR DE CONVERSA.

7.-PROGRAMA EUROPEU Etwinning

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

1.- FORMACIÓ  EN PLATAFORMES TELEMÀTIQUES( AULES, WEBEX,,PORTAL EDU …)

Aquest any s’ha vist marcat pel Covid-19, i tot el claustre va manifestar el seu interés en formar-se en les noves plataformes telemàtiques (Aules, Wbex, Porta-EDU…) per tal de poder donar resposta a l’alumnat dabant un altre possible confinament.Per fer aquesta formació, el model elegit serà el seminari.

El seminari és la modalitat formatia elegida per tal depromoure l’actitud reflexiva conjunta,l’intercanvi d’idees, propostes,c onstrucció de coneixements, la millora de les c ompete

ències professionals i la capacitat d’innovar introduint canvis de millora en l’aula i ell centre. aquest seminari consta de 20h.

———————

La línia d’actuació és la formació del professorat com a factor claus per al desenvolupament d’una escola inclusiva, coeducativa i igualitària.

La formació del professorat és un factor clau per al desenvolupament de les competències professionals del docente.

Seguint aquesta  anem a dur a terme les propostes de millora cordades.