OFFICE 365

La plataforma Office 365 de Microsoft controlada per la GVA proporciona una identitat digital que acompanyarà al professorat durant la seua vida professional i als estudiants durant els seus estudis acadèmics reglats no universitaris i que dona accés a l’ús de les ferramentes d’Office 365 (Outlook, Teams, Words, Excel, Notes, etc.), per a fomentar el treball col·laboratiu.

  • Outlook: este és el correu personal de cada docent i de l’alumnat. Podem trobar l’adreça de correu de qualsevol membre pertanyent a la comunitat educativa (tant professorat com alumnat) escrivint els cognoms i nom al destinatari del missatge. D’esta manera és molt fàcil comunicar-se amb la resta de docents del claustre i amb l’alumnat.
  • Teams: és una plataforma unificada de comunicació i col·laboració que oferix moltes possibilitats com a videoconferències, xat individualitzat o grupal, zona de treball per a compartir materials i assignar tasques a l’alumnat (similar a l’aplicació Aules), etc.
  • Word, PowerPoint, Excel, etc.: estes aplicacions molt conegudes ja pel professorat estan incloses en el paquet de Microsoft 365 amb l’avantatge que ens permeten compartir documents col·laboratius amb l’alumnat, de forma i manera que tota la classe pot participar en l’edició dels documents i beneficiar-se d’esta manera de treball grupal.
  • OneDrive: espai personal d’emmagatzematge. Permet emmagatzemar fins a 1TB d’informació (!això és moltíssima informació!), compartir carpetes personals amb altres membres de la comunitat educativa de Conselleria, entre altres possibilitats. És la ferramenta essencial per a tindre tota la informació organitzada i accessible.
ACCES OFFICE 365

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies