
La plataforma Office 365 de Microsoft controlada per la GVA proporciona una identitat digital que acompanyarà al professorat durant la seua vida professional i als estudiants durant els seus estudis acadèmics reglats no universitaris i que dona accés a l’ús de les ferramentes d’Office 365 (Outlook, Teams, Words, Excel, Notes, etc.), per a fomentar el treball col·laboratiu.
- Outlook: este és el correu personal de cada docent i de l’alumnat. Podem trobar l’adreça de correu de qualsevol membre pertanyent a la comunitat educativa (tant professorat com alumnat) escrivint els cognoms i nom al destinatari del missatge. D’esta manera és molt fàcil comunicar-se amb la resta de docents del claustre i amb l’alumnat.
- Teams: és una plataforma unificada de comunicació i col·laboració que oferix moltes possibilitats com a videoconferències, xat individualitzat o grupal, zona de treball per a compartir materials i assignar tasques a l’alumnat (similar a l’aplicació Aules), etc.
- Word, PowerPoint, Excel, etc.: estes aplicacions molt conegudes ja pel professorat estan incloses en el paquet de Microsoft 365 amb l’avantatge que ens permeten compartir documents col·laboratius amb l’alumnat, de forma i manera que tota la classe pot participar en l’edició dels documents i beneficiar-se d’esta manera de treball grupal.
- OneDrive: espai personal d’emmagatzematge. Permet emmagatzemar fins a 1TB d’informació (!això és moltíssima informació!), compartir carpetes personals amb altres membres de la comunitat educativa de Conselleria, entre altres possibilitats. És la ferramenta essencial per a tindre tota la informació organitzada i accessible.
