Salutació

En aquest web tenim el gust de presentar-vos una mostra d’algunes de les activitats que ens han ajudat a construir la identitat del nostre centre educatiu i que, poc a poc, van formant part de la nostra memoria col.lectiva i de la història de l’escola.

A més d’una relació de tasques pedagògiques que es duen a terme en el centre, ací trobareu diversos apartats dedicats  a les distintes activitats educatives i lúdiques que el nostre alumnat i professorat van desenvolupant al llarg dels cursos.

Desitgem que el nostre web, a part d’un servei de consulta, siga per a vosaltres  un espai interactiu i de comunicació.

Esperant que aquesta página us siga profitosa, us saluda cordialment.

L’equip directiu del CEIP Sant Josep de Calassanç