-
Com desenvolupar la tasca programada i l’organització de l’aula perquè l’alumnat desenvolupe les CCBB previstes? Metodologia i recursos didàctics
RECURSOS
Recurs 4.0. Presentació bloc 4: La transposició didàctica.
Recurs 4.1. a) Lectura: Tipus de pensament.
Recurs 4.1.b) Relació de les activitats amb els tipus de pensament.
Recurs 4.2.a) Lectura. Models d’ensenyament.
Recurs 4.2.b) Qüestionari per a identificar els models d’ensenyament en la tasca.
Recurso 4.4. Transposició didàctica de les tasques de la UDI dissenyada amb tots els elements metodològics.
EXEMPLE
- Exemple: "Marionetas con historia". EP. EA. 6º
- Exemple: Front a la tensió, relaxació. Música. 3º ESO. IES V. Gandia
- Exemple: Front a la tensió, relaxació. E. Física. 3º ESO. IES V. Gandia
- Exemple: Els senyals de trànsit del meu poble. IES Vicent Gandia
PRODUCTES
-
Aquesta tasca consisteix en la realització de la transposició didàctica de la UDI que s’està elaborant. Per a açò pot utilitzar-se com a plantilla el recurs 4.4. El fonamental és la referència als models de pensament i els models didàctics o ambients que es proposen (recursos 4.1a y 4.2a, a més dels articles que es proposen en la secció "Per a saber més". És obligatori el producte 4.3. i opcionals el 4.1. i el 4.2.
PER A SABER MÉS
Modelos de enseñanza y aprendizaje. Blog Proyecto de investigación: J. Morin y G. Carvajal